fredag den 21. september 2007








SOMMERFERIETUR TIL EGYPTEN:
I den sidste uge af maj og den første af juni drog vi til Egypten, først på en uges krydstogt på Nilen og den anden uge et ophold på Mövenpickhotellet på Crocodile Island ca. 5 km syd for Luxor. Jeg har på den tur taget omkring 450 billeder og en del skal jeg bruge til et scrapalbum. Jeg har valgt billeder ud, så der er til ca. 40 sider, og jeg er godt i gang.
Her et billede fra parken, som hotellet lå i, hvor en hærfugl landede og fik sig en dejlig larve hentet op af græsplænen. Og det andet billede, som er mit yndlingsbillede fra turen, den lille dreng, som tjener penge til sin familie ved at posere for turisterne...






1 kommentar:

Kirsten sagde ...

Hej Dorit.

Tillykke med bloggen, den er blevet rigtig flot. Jeg glæder mig til at følge den, og se rigtig mange LO'er med dine Egypten-billeder.

Kanon-flotte LO'er du har lavet her, men jeg synes billedet med den lille dreng ser temmelig meget anderledes ud, end da jeg så det første gang......:-)...:-)