onsdag den 14. maj 2008

Udfordring 8

Så er spændingen om nr. 8 udfordring udløst, og det blev jo igen-igen dygtige Anja, der løb af med sejren, fuldt fortjent, synes jeg, det er hammerflot hendes bidrag. De 2 Bau'er kan nu noget med scrap...
Har selv som alle de andre gange brugt så meget tid på mit LO, at jeg nærmest ikke når andet, og det tager jeg nu konsekvensen af, og stiger af udfordringen. Det går mod sommer, og jeg vil også gerne scrappe andet end de her opgaver.
Synes også det er en skam at flere ikke deltager.




Mit LO er lavet med et billede fra min tur til Galapagos, fra et sted, hvor vi sejlede rundt i et par store gummibåde, og ind i en lagune, hvor vi fra båden kunne se søløver ligge og sole sig på den sorte lava-ø. Der var flotte store grønne kaktusser, og det hele var bare så smukt lige netop på det sted, så der ville jeg faktisk gerne hen igen.
Derudover har jeg haft min turkis-kasse frem og brugt lidt af hvert af min beholdning i den farve. Har brugt lidt diverse teknikker, har syet, hæklet, drysset med glimmer, lavet blomst, stanset rammer ud til skildpadde-billederne, brugt ståltråd, eyelets, brads, snor, glimmerlim, tusch, hæfteklammer, revet i papir og endelig brugt af min rulle med turkis "krøllet" papir, ved ikke hvad det hedder.
Opdagede egentlig hvor svært det er at scrappe i turkis, da der både er blålig turkis og grønlig turkis.

6 kommentarer:

Charlotte Ravn sagde ...

Ih der ser lækkert ud, kan godt forstå du gerne vil dertil igen! Flot LO du har lavet, jeg er også vild med turkis, men jeg synes det er svært at vælge en enkelt farve ud og sige, at det er min yndlingsfarve, jeg har mange yndlings :) Jeg synes også, at de opgaver lige pludselig fyldte for meget, så jeg er også stået af!

Karina Beck sagde ...

wow, et flot LO.

Anne Bente sagde ...

åhhh hvor er den lækker, lækre farver du har brugt der til :)

Pia sagde ...

Super flot lo , du har rigtig mange flotte detaljer med, jeg synes det var rigtig svært med en nuance men alligevel sjovt at prøve, synes det er trist at der er begyndt at være frafald, det er jo netop sjovt og inspirerende at se alle de kreative bidrag.

Kirsten Gro sagde ...

De er et hamrende flot LO du har lavet der!! Ja det var meget svært at scrappe kun i een farve.
Trist at du har opgivet Ibens konkurrence, for du er bare god.

Anja/M&M sagde ...

WAUW det er virkelig et flot LO du har lavet, fyldt med mange lækre detaljer. ØV, at du har taget en beslutning om ikke længere at deltage - dine bidrag vil da helt sikkert mangle :-(