torsdag den 9. april 2009

Freestyle-blomster


I tirsdags var vi nogen stykker inde hos Iben og scrappe, og det er jo det lækreste sted med altid nye varer på hylderne (Uh, det kan blive dyrt). Kirsten Gro og jeg kom til at stå og kigge på et stativ med en ny serie blomster i diverse farver, men på øverste krog hang da godt nok lige blomster i en helt fremmed stil: nemlig 2 stk. blomster pr. pakning, og disse var synligt lavet af gamle klude. Vi havde indtryk af, at der helst ikke skulle være noget, der matchede, for stoffet var meget forskelligt. Vi blev enige om, at sådan nogle kunne vi også lave, og vi udfordrede hinanden til at se hvem der hurtigst ville lægge 3 af sådanne blomster på bloggen. Nu er jeg så heldig, at jeg lige har fået en sæk med stofrester, så det var en smal sag af finde materiale til denne stil, som vel nok må kaldes freestyle-agtig.
Her ses mine, som jeg lige har sat sidste sting på. - Mere sjældne end kønne !
...
Om lidt drager vi til Århus, vi skal besøge vores piger og i aften skal vi i Musikhuset og se/more os over Niels Hausgaard. I eftermiddag skal nok ud i Moesgård Skov og i morgen håber jeg vi skal enten i Botanisk Have eller Den gamle By, der har jeg ikke været siden jeg var der på skoleudflugt som barn !! Har ladet cameraets batteri op, for der skal da godt tages nogle billeder i denne weekend.

2 kommentarer:

Kirsten sagde ...

De er da smadder seje, de blomster. Nye idéer der koster næsten gratis, det kan da næste ikke blive meget bedre ;-D
Med noget matchende papir m.v. er jeg sikker på det kommet til at se fedt ud.

Rigtig god tur op til tøserne, - håber ikke der er for mange mennesker i Den gamle by. Sjovt nok syntes jeg den var krympet, da jeg kom der 1. gang efter Claus var flyttet til Århus, - da jeg var barn syntes jeg den var STOR at gå rundt i..... HE-HE

Kirsten Gro sagde ...

Pokkers!! Så kom du først :-) Jeg har faktisk ikke nogen stofrester, men har lige fundet en lille bitte pose med nogle små stykker mørkt stof i. Så var jeg så heldig at en taske gik i stykker i dag og den havde noget stof på sig. Så jeg er i gang med et par blomster. Jeg synes nu at dine ser langt bedre ud end dem man kunne købe :-)Ja de ser nu også meget bedre ud, end den første jeg har syet. Den ligner noget klamp for nybegyndere :-) Men jeg skal nok lægge på bloggen, når jeg får "snittet" et par stykker mere.