søndag den 3. januar 2010

Chokoladekage-angreb


Jeg kan godt lide at tage billeder af fuglene ved foderbrættet. I dag havde jeg smidt en halvtør chokoladekage ud i hækken ved siden af fuglehuset, og en rødkælk var særlig interesseret, den er nok ikke på kur !
Vores vagtler er kommet i forårshumør, en af hunnerne har allerede lagt et æg, håber da ikke de så tidligt vil til at ruge.
I morgen bliver det hverdag, så det er bare op og på arbejde... og hjææælp, hvornår er det lige, der er helligdage på programmet igen. Nu gik det lige så godt med alle de fridage, det kan man da lynhurtig vænne sig til.
Ha' en god uge !

5 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Jeg prøver tit at tage fugle billeder. Men enten sidder de med r.... til eller også forsvinder de, når jeg nærmer mig vinduet. Det kan være, at jeg skal prøve med en halv kage i hækken næste gang ; ) : )

Charlotte sagde ...

he he - så de spiser også chokoladekage. Skønne billeder, som er meget scrap-værdige. :0)
Ja, så begynder hverdagen igen ... min begynder så med aftenvagt.
Jeg ønsker dig en rigtig god uge 1.

Kirsten sagde ...

Bedre sent end aldrig, - er det ikke sådan man siger.... ;-D
Vi havde nogle dejlige nytårsdage i sommerhuset, men mere om det andet steds.

Jeg kunne da lige forestille mig, at en chokoladekage var guf for fuglene, kan de mon have den i fred? Mus elsker chokolade ;-D

Rigtig Godt Nytår til Jer.

Karin sagde ...

Ahr hvor et fint billede. Jeg elsker også at kikke på fuglene i haven og på brættet. Hver gang jeg har stillet op til foto... ja så er de pist væk ;-)
Ja Dorit, det arbejde tar alt for meget af ens fitid ;-) derfor arbejder jeg kun en dag om ugen, hi hi næsten..

Margit sagde ...

Super søde fuglebilleder. Og jeg må sige... den ser ud til at nyde livet!!
Jeg elsker også fuglelivet uden for. Kan sidde i lang tid og iagttage. Jeg har opgivet at fotografere... de flygter når de ser det sorte kamera ;o)
God dag til dig. Håber ikke I "drukner" i sne.