søndag den 16. januar 2011

Majken på Helge


Ja, egentlig er Helge jo også en dame, for det er nemlig et skib, som sejler rundt i Svendborgsund med turister om sommeren ! Fra Havnen i Svendborg og om til Valdemar Slot, en rigtig skøn sommertur, hvor man kan stå af undervejs med madkurven og så tage retur, når båden igen lægger til.
Dette LO lavede jeg i en ruf i aftes, og længe har jeg villet scrappe dette billede, som jeg med vilje har redigeret overbelyst. Et i virkeligheden meget enkelt LO, men ikke desto mindre er jeg godt tilfreds med det, tror det er baggrundspapiret, der gør "det hele". På knappen nederst til højre er der et gammelt sejlskib a la det Columbus sejlede i, dette for at give LO'et et lidt maritimt look :-)
Papir fra Maja Design fra PIF-gaven fra Charlie, blomsten fra PIF-gaven fra Margit.
Ha' en nice søndag !

8 kommentarer:

Kirsten sagde ...

Nå, så bestemte du dig alligevel for at uploade LO'et ;-D
Det kan jeg nu godt forstå, det er jo helt kanon. Det er et godt billede af Majken, og det kommer endnu mere til sin ret, nu hvor det er scrappet.
De materialer du har valgt er bare perfekte til billedet, og så synes jeg det er fedt, at LO'et er så enkelt, så det ikke tager fokus fra Majken.
Nyt, at du både har brugt blonde og blomster... HI-HI...

Charlotte sagde ...

Det LO blev NYDELIGT. Lækre farver og skønt med dewdrops, som understreger at LOet handler om sejlads og vand. Kan godt li det er enkelt - der er alligevel så små fine detaljer at nyde.
Rigtig god søndag til dig.

Pia sagde ...

super flot layout med søde detaljer.
Du må have en god søndag

Annette / aka sagde ...

Bare så flot et layout - enkel og stillig opsætning. Og så alligevel med mange små detaljer. Fint med de drops, det giver straks tanken om noget med vand.
Jeg spottede straks de PIF-ting. Og vidste der kom et lækkert blåt lo på et tidspunkt - men jeg troede jo, du sad med nål og tråd de næste lange tider....????

Anonym sagde ...

Lækkert enkelt lo - god maritim stemning.

Annette / aka sagde ...

Kig over til http://minscrapside.blogspot.com/
Du har fået en award.

Charlotte sagde ...

Der ligger noget og venter på dig på min blog. :0)
Rigtig god ny uge til dig.

Charlotte Ravn sagde ...

Jammen det er jo et rigtigt Dorit layout! :)
Ses vi til friskolescrap den 5/2?