torsdag den 8. november 2012

Cybercrop #4


Næste opgave: en sang fra 80-erne, noget rundt og brug af neonfarver.
Jeg elsker sangen med Cindy Lauper fra 85, så det blev den, jeg valgte at arbejde ud fra, og hvem anden end Marilyn Monroe ville ikke gerne ha' lidt sjov, så jeg fik kreeret dette LO. Det nød jeg at lave og blev faktisk ret tilfreds med det.
Udover nævnte kriterier skulle vi også rundt i huset og finde noget fra 80'erne og jeg kom til at tænke på pigernes Hama-perler, derfor en lille snor med Hama-perler ved siden af billedet.

2 kommentarer:

Charlotte sagde ...

WOW..... og WOW igen! Du har da godt nok en helt anden stil her end du plejer. Lækkert, lækkert layout og flot løsning på opgaven. Spændende layout med en masse fine detaljer at kigge på. :) :)

Jeg har sendt dig en mail .... :)

Go' dag til dig.

Kirsten sagde ...

Som jeg har skrevet andet steds, så er det her LO bare helt fantastisk flot. Jeg er vild med farverne og den måde du har lavet overskriften på.
Super, forfriskende arbejde ;-D