fredag den 9. november 2012

Cybercrop #5

Opgave 5: Skriget !
Vi skulle her bruge alt det våde: maling, mist, gesso, alkohol inc osv. samt template, mask mv., et tema, som mange nok ville skrige over, deraf opgavens navn.


Så jeg fik lavet en masse splat, brugt stemper, sværte, mist, maling, masks osv. Rigtig sjov opgave, dejligt når man må grise.
Billedet er en port/dør i byen Bayamo, den eneste af de byer, vi besøgte på Cuba, som lå inde i landet.

Vinderne blev fundet ved lodtrækning, så ingen gevinst til mig !
Jeg synes det har været rigtig sjovt at deltage i croppet, for man bliver udsat for opgaver, og får lavet sine LO'er på en anden måde, end man ville have gjort, hvis man ikke fulgte udfordringerne. Det er i hvert fald ikke sidste gang jeg deltager, så har jeg en hel dag til rådighed en anden gang, så er jeg med !

4 kommentarer:

Charlotte sagde ...

Hvor er det bare fantastisk flot lavet. Lækkert med al den griseri :) Og flot med turkis/blå og sort/hvid. Igen nydelig løsning på opgaven!

Rigtig god weekend.

Annette / aka sagde ...

Hold da op hvor er det flot. Så fint lavet - og så med så meget splathalløj.
Lækre farver og skønt foto.

God weekend herfra.

Karina Beck sagde ...

Wow et flot layout. Lækkert og kreativt og en utrolig flot farve!!!!!

Kirsten sagde ...

Flot "klatteri"-LO, og så lige i "dine" farver. Det er en sød møde du har lavet teksten med den små bogstavperler.