søndag den 4. august 2013

Sommer i DK

Der er lidt stille rundt omkring, det er ikke meget man får lavet i dette skønne sommervejr !
Er dog lidt indimellem i gang med PL 13 for uge 22. Og har også været lidt aktiv med at få bestilt lidt varer hjem til de kommende mørke efterårsaftner. Fandt lige pludselig en scrapshop, jeg ikke før havde lagt mærke til. Har indtryk af, at det ikke er det sidste  nye, der er på programmet, men sommetider kan man jo alligevel finde lidt sager, man ikke kan være foruden:

Hobbyjunglen

Har tilmeldt mig Convention og et af kurserne med de polske piger fra Sodalicious, de har da den fedeste stil:

Convention



Små træ-katte, washi-tape, clearstamps og en Sizzix-die, der manglede i samlingen.

Den næste uge hedder ferie, arbejdsferie, der er et hus, som trænger til at blive malet færdig :(

2 kommentarer:

Annette / aka sagde ...

Næh, der er ret stille rundt på bloggene, og det er faktisk meget rart - nogen gange.
Vi er glade for at vi ikke lavede en aftale. Det har godt nok været en travl sommerferie, ren arbejdsferie - men vi er færdige nu.

Dine indkøb ser da rigtig fine ud, og det er jo altid dejligt med lidt nyt.

God arbejdslyst ....og ferie.

Kirsten sagde ...

Lækre ting du har købt hos Hobbyjunglen, jeg har været forbi deres webbutik et par gange, - de har nogle små finurlige ting der godt kunne friste.
Jeg får scrappet lidt, men jeg er jo heller ikke så god til de udendørs temperaturer p.t.

I må have en rigtig god (arbejds)ferie, men husk nu at slappe lidt af også ;-)