søndag den 24. februar 2008

M æskebogstav




Nu har jeg da endelig fået lavet det æskebogstav færdig, jeg havde planlagt. Inspireret af de æskebogstaver jeg så i en Fair-tradebutik i Århus. Men det har været et stort arbejde, så de 35 kr. for et bogstav er vist givet godt ud. Nu har jeg malet med hvidt acrylmaling inden i og beklædt M'et med sort papir på låget og lyst på selve æsken. Og hvad man bruge det til ? Jeg har kaldt det Dorits Dimser, og heri gemmer jeg nogle af min sorte og hvide scrapting. Man kunne måske også stille det på et entrémøbel og putte ørestikkere i, læbestift, mascara eller måske nøgler.

5 kommentarer:

Pia sagde ...

Super flot æske, flot i de sort hvide farver, det må have været et stort arbejde

Anne Bente sagde ...

ejjjjj hvor er den dog bare total lækker, sikke en god ide :)

Mutte sagde ...

Dejlig æske, flot dekoreret.

Susanne sagde ...

Super flot æske og flot pyntet.

Anonym sagde ...

Hvor er det bare en skøn æske ! Det har da vist være noget af et pillearbejde :O) Flot flot !