torsdag den 1. januar 2009

Er I friske ...

det er vi, har allerede været ude på en tur til den nærliggende strand, skov og sø.
Lyset var meget skarpt ved kysten, hvor solen stod lige ind på den bagvedliggende skov. Vi gik langs skoven på udturen og gennem skoven på hjemturen.
Ved søen stod en mængde svaner og skræppede højlydt, jeg tror de var ret fornærmede over, at vandet var blevet stift !

Først måtte vi lige skrabe ruder:





Som modstykke til den ellers smukke natur:










Til slut et rigtig friskt nytårsskud:


Ha' en go' dag, denne årets første !

3 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Skønne billeder af årets første dag.
Her råhygger vi hjemme. Jeg er i gang med at lave qk kort ; )
Har du fået din tang? Er du kommet i gang?
Godt nytår.

Anonym sagde ...

Fantastiske flotte vinterbilleder ! Og jo, jeg er helt frisk fra igår :O) Jeg ønsker dig et godt 2009 og måske ses vi til et eller andet scraparrangement i dette år...?

Margit sagde ...

Skønne billeder du har fanget. Ja, vejret "råbte" nærmest på at man skulle ud i det. Vi travede også en lang tur... med kameraet i lommen ;-)
Godt nytår glæder mig til at følge din blog i 2009.