søndag den 22. februar 2009

ATC fra Egypten



I går var vi 14 scrapgale tøzer, samlet til GFS, hvor jeg fik lagt sidste hånd på en serie ATC-kort med Egyptiske motiver. Havde fået en gammel turist-bog fra Egypten, som jeg tænkte kunne hugges op til nogle ATC-kort.
Baggrunden er således fra denne og, de firkantede billeder er fra omslaget af en skriveblok, som jeg købte, da vi var dernede i maj 07 (guuud er det allerede snart 2 år siden !), de runde udstansninger er fra selve blokkens sider. Derudover har jeg lige pyntet med lidt guld-glimmerlim og lidt tekst fra bogen. Egentlig var det ret svært at pynte, da man jo ikke lige ligger inde med pynt, der er Egyptensagtigt. Navnene er stemplet med mit nye Just Rite-stempel, disse er mikrosmå bogstaver, hvor man næsten skal have luppen frem.


Herudover fik jeg lavet knap 4 sider til tøserne opskriftsbog (15x30 cm), og ellers blev der jo snakket og grint, spist rundstykker og brunsviger og drukket kaffe, det er kanonhygligt med disse GFS, der kunne jo godt have været flere, men det er jo også vinterferie, og vi må sige, at den sluttede med vinter, da det sneede kraftigt, da vi skulle hjem, håber jer fra Jylland kom helskindede hjem !!

Nu er vi så begyndt at tælle ned til Convention, jeg ved der er flere ledige pladser, så bare kig på www.scrapbookingclub.dk vedr. yderligere oplysninger om tilmelding. Der er mulighed for at komme på gode kurser i nye tekninger mv.

8 kommentarer:

Kirsten sagde ...

WAUW, Dorit, - vi har helt klart en aftale ;-D ;-D

Karina Beck sagde ...

Sikke nogle lækre ATCer. Ærgeligt, at jeg ikke lige kommer forbi til conventionen. Du suge til dig af nye teknikker og lave et lille referat til mig ; ) : )
Fortsat god søndag til dig. Nu vil jeg gå i biffen med alle mine drenge ; )

Karin sagde ...

Tak for sidst Dorit :-)
Jo tak, vi kom helskindede hjem, men det var en grim tur, og vi måtte helt til Ejby inden det blev bedre :-/ Ses snart igen ;-)

Pia sagde ...

Super lækre ATC kort, kommer helt til at længes tilbage. Lyder som I har haft en dejlig dag igår.Du må have en god søndag

Susanne sagde ...

Hej Dorit
Skønne ACT kort.
Jeg fik slet ikke set dine sider til pigernes opskriftebog Av for jeg er jo i gang med et par til mine piger.Der er garenteret et par gode fif :)
Tak for i går og glæder mig til vi ses igen.

Jeannette Lauridsen sagde ...

Sikke nogle lækre ATC-kort du fik lavet. Godt jeg kommer til convention. Så har jeg da mulighed for at bytte mig til nogle af dem :0)

Mutte sagde ...

Sikken nogle flotte ATC kort du har lavet.

Kirsten Gro sagde ...

Nej hvor er de bare gode, dine ATCkort!! MEGET flotte og lækre. Måske vil du bytte engang?