mandag den 6. august 2012

Gråvejrsdag #11



Jeg lovede jo mig selv, at mit blå, blå LO skulle på en trist gråvejrsdag, og det er det jo i dag. Det er vores 1. feriedag, og vi skulle begynde at male hus, men det bliver til indesysler i stedet, faktisk er det rigtig vejr til at gå i gang med lidt kagebageri og måske rode lidt rundt på nettet og finde data på de gamle slægter. Vores lokalhistoriske arkiv har åbent i aften, tror lige jeg aflægger et besøg for at finde nogle oplysninger, de bestemt må ligge inde med.

LO'et er lavet sådan med lidt polske Anna-inspiration, men jeg må jo nok indrømme, selv om jeg er vild med hendes (lyse) LO-stil, så har jeg ikke den stil "i mig", så kun en gang imellem vil jeg vove mig ud i noget Anna-agtigt.

4 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Wow, et flot farvestrålende og kreativt layout. Den stil kan du roligt fortsætte med. Og så er det jo blåt! ; )
God mandag.

Linda sagde ...

Super flot i de blå farver.
Ja det er trist med det vejr...regn regn og regn, lige nu er der dog tørvejr her.
God aften

Annette / aka sagde ...

Hvor flot - og hvor blåt !
Her passer Anna-stilen jo rigtig fint. Men du (vi) er nok for meget "ordensmennesker" til at bruge Anna-stilen fuldt ud. Eller også er vi bare konservative, gammeldags og for gamle til al det nymodens pjat...hihi,
Jeg synes, du har fået lavet et flot layout med alt det blå.
Rigtig god ferie.....

Olivia sagde ...

Paw whauuu...det ser super godt ud! Et rigtig Dorit LO med flotte blå farver ;-)