søndag den 17. februar 2013

Så blev jeg færdig med uge 5, som sædvanlig er jeg 14 dage bagud, men bare det ikke bliver mere. Har fået en Canon CP800, men jeg mangler noget papir og toner, havde fået bestilt det forkerte. Så for eftertiden er jeg kun højst en uge bagud, hmmmmmm :-?

Ugen var præget af fejring af Majkens fødselsdag (egentlig er det først 08.02., men der blev den holdt sammen med vennerne fra Århus, så vi fik tildelt ugen før... ), tænk den bette blev 25... !!!

Desuden var vi bagefter i skoven og save brænde op, og kløve de tykkeste stammer, inden JEG løfter dem op på traileren, det er så første gang med sæsonens brænde, at man får sved på panden. Nu ligger der så 10 meter træ og skal kløves og stables og senere på sommeren skal det køres ind. Joh, man har meget fornøjelse af træarbejde, inden det ryger i brændeovnen til næste vinter




Til uge 5 valgte jeg farvene grøn og rød, måske lidt for forårsagtigt; håber snart der kommer nogle billeder/emner, hvor jeg kan boltre mig i blå/turkis :-D
Jeg har fundet på at bestille fotos, hvor jeg laver en collage med 2-4 eller 6 billeder til et foto på 10x15, det bevirker at jeg får plads til flere og mindre billeder og det passer bedre til de små lommer.
For sjovs skyld tog jeg tid på frembringelse af nr. 2 side, det tog 3 timer, jeg gør måske for meget ud af det, men vil gerne lave noget, som jeg selv er tilfreds med, og det er jo superhygligt at sidde og nusse med, og det mest fantastiske er jo, at man bruge alt sit flade pynt, og jeg er rigtig flittig til at få brugt de gamle sager fra hylderne, så projektet er perfekt til at få ryddet ud i scrapsagerne.

4 kommentarer:

Margit sagde ...

Super fine sider... jeg kan godt forstå det tager tid...
Og lækre farver du har brugt...
Jeg er imponeret over alle jer der laver PL... WOW...
Sjovt M. har f-dag d. 8.2. Det har J. også...

Charlotte sagde ...

Dejligt med lidt pang på farverne. Igen skønnt fine PL sider. Og det er jo så hyggeligt at følge med på sidelinjen. :) Du fik rigtigt meget med, synes jeg. :)
God søndag.

Linda sagde ...

Skønne sider og rigtig dejlige farver:-)
En god dagbog:-)

Annette / aka sagde ...

Dejlige sider med skønne forårsfarver. Og uanset hvor mange timer du bruger på det, så er det vigtigste jo at du bliver tilfreds.
Sjovt så mange ting man oplever i hverdagen, og det ses jo tydeligt i PL.
God fornøjelse med det brænde.....puha.
Sidst vi fik 10 meter var jeg nyopereret, så der var god hjælp at hente hos naboerne....Smart planlægning !