tirsdag den 4. juni 2013

PL13 uge 20

I lørdags var jeg til Munkebo-scrap, hvor jeg fik lavet PL13 for uge 18,19 og 20, manglede kun lidt pynt, og ugerne er nu gjort helt færdige:


Ugens højdepunkt var, da vi skulle køre min mor til færgen i Rudkøbing, da hun skulle til bryllup på Strynø. Vi fortsatte til sommerhuset, hvor der jo skal slås græs i denne tid, retur til Rudkøbing, hvor vi spiste en dejlig mørbradsret på Efes, og bagefter gik vi en tur gennem nogle af Rudkøbings gamle gader.
Til slut nåede vi lige hjem til kl. 21, hvor vi kunne følge med i det spændende slag i MGP.

.......
Og lidt fra i lørdags:
Her et vue ud over scraplokalet, en del synes at mangle...



...tror de var gået  ombord i kagerne: 3 stk. jordbærlagkager, 1 rabarberkage, 1 chokoladekage og 1 mazarinkage. Vi ved jo, at vi scrappere bruger en masse kalorier, da det kan kræve meget energi at udtænke kort og LOs, så der skulle da fyldes op inden aftensmaden :-)   -og jeg holdt  mig heller ikke tilbage, der var kun 1 kage, jeg ikke smagte ;-D

Til slut spillede vi banko, og som sædvanlig havde jeg ikke held i spil, men hygligt at gøre brug af sine medbragte grønne scrap-knapper i forskellige størrelser og nuancer, synes faktisk det ser flot ud, -tror det skal scrappes ... *G*
- Der var en, som hedder Ann, hun vandt 3 præmier !


De næste 14 dage har vi ferie, og sikke et vejr, det er jo lige før det kan kaldes sommer !

3 kommentarer:

Kirsten sagde ...

Lækre PL-sider, og sikke nogle dejlige farver. Det ser godt ud at du har brugt lidt rødt hist og pist som kontrast til de fine grønne farver. Jeg synes du oplever mange ting, som du får med i dit PL. Det lyder i hvert fald til, at I har haft en dejlig tur om lørdagen. Og YES, det var spændende med grand prixet, jeg kan rigtig godt lide DK's bidrag.
Nej, selvfølgelig vandt du ikke noget i Middelfart, - det plejer vi jo aldrig HI-HI. De kloge siger jo, at man ikke både kan have held i kærlighed og spil ;-)
Det lyder som om i har haft en dejlig dag i Middelfart, og hold da op for en deeeejlig masse kage - MUMS.
Godt gået at du nåede så meget til dit PL.

Annette / aka sagde ...

Dejlige sider i det PL. Og egentlig utroligt så meget der sker på en helt alm. uge.
Det kagebord ser da godt ud. Og jeg er helt enig i det med, at vi behøver mange kalorier for at scrappe. Men der er gået noget galt med forbrændingen her....haha. Den er vist gået helt i stå.
Igen: Rigtig god ferie - i dette fine sommervejr.
Knus.

Karina Beck sagde ...

Flotte PL sider. Det lyder som en dejlig scrapdag.