fredag den 31. oktober 2008

TSC-julekalender

Jeg er kommet til at melde mig til julekalenderen på The Scrap Cat.... og gæt lige hvem der er færdig med at pakke halvdelen af julekalenderpakkerne : MIG.
Halvdelen er lig med 12 pakker, og jeg kan godt sige, at det er et stort arbejde, for det skal jo gøres ordentligt.
Jeg har printet hver scrappiges hot/not ønsker fra min gruppe og går frem efter det, så skulle der vel være en rimelig chance for at de alle 6 får bare lidt, der kan bruges.



Det er altså lidt underligt allerede nu og sidde og lave julegaver, jeg plejer altid at være sent på den, selvom jeg hvert år bestemmer mig til, at i år skal jeg ha købt de julegaver tidligt, så man ikke skal fare rundt i sidste øjeblik.

Den store julegave jeg skal købe til den 24. til TSC-julekalenderen vil jeg købe den 28. november, for da skal jeg til midnatsscrap hos Iben, så der er optimale muligheder for at finde GAVEN til den 24. december.
God weekend til alle.

7 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Hold da op, det var hurtigt. Pakket ind og det hele ; )
Jeg har faktisk været i gang med det samme her til aften... MEN indtil videre i hver sin frysepose med navn på, indtil jeg ved hvem jeg skal sende julegaven til ; )

God weekend til dig ; )

Jeannette Lauridsen sagde ...

Sikke en god idé. Og så er du jo i rigtig god tid.
Det midnatsscrap du skal til, er det med disko-tema?

Kirsten sagde ...

Det ser spændende ud ;-)
Godt at være i god tid.
Jeg er ikke begyndt endnu, jeg har da gjort mig en del tanker, men jeg venter med at lave pakkerne til jeg er sikker på, at der ikke bliver byttet rundt i grupperne.

Rigtig god uge 45 til dig, - men vi "snakkes" jo nok ved. Gæt lige end gang, hvem der har ferie nu ;-D ;-D

Pia sagde ...

Sikke flotte pakker, ja vi er kommet hjem til julepynt alle steder men hyggeligt, underligt når vi i 14 dage har været i 30 graders varme, jo nil krydstoget var vidunderligt og vi har set rigtig meget men også slappet, jeg vil meget gerne låne dit Egypten stempel.Ha' en god dag
Varme knus fra Pia

MH72 sagde ...

Du er bare hurtigt ude! Lige nu (hvor man skal arbejde med at pakke dem ind osv) er jeg glad for at jeg sprang fra julekalenderen. Men jeg ved også at når vi når december så ville jeg ønske at jeg var med! Det ser godt ud med alle pakkerne....

Heidi sagde ...

Ihhh hvor ser det spændende ud. Jeg elsker faktisk at pakke gaver ind. Og har da også bestilt den første af mine julegaver på nettet. Det er jo dejligt at være i god tid. Held og lykke med jeres gave projekt ;)

Heidi Jensen sagde ...

Jeg er færdig også færdig med mine. Så skal de bare sendes.. det bliver dyrt.

Tak for sidst.

Heidi