onsdag den 21. marts 2012

LO 2005 #2



Endnu et LO fra samme tur til Azorerne.
Her er der sørme både brugt sværte, syning på de 2 sider af billederne og riveteknik. Jeg har altid været lidt vild med at lave de der kuverter, de er sjove at pynte, men de er vist ikke lige in for øjeblikket, tror jeg vil tage dem op igen, de er gode at putte meget tekst i, som kan tages ud, hvis man vil kende til detaljerne.
Lo'et er lavet ud fra min hang til at fotografere døre af enhver slags, de fine, flotte, sjældne, dekorative og dem, der skriger på Gori. Første dør er fra vores 2. overnatningssted og 2. dør, som hører til sidste dør-kateGORI, er fra en tur vi kørte tværs over et lille bjerg. Der var ellers ikke andre huse på turen, men pludselig lå der et forladt traktørsted lige midt i alt det grønne, faktisk meget charmerende sted, og når vi gik op på 1. sal på en terrasse uden rækværk, kunne vi kigge ned i en grøn dal. Efterfølgende googling afslører, at området er erklæret for naturreservat. Hvis jeg kommer til Azorerne igen, vil jeg prøve at finde den vej, fordi der var så smukt og stille.

2 kommentarer:

Linda sagde ...

Skønt Lo og dine kuverter er bare så søde:-)

God aften

Kristian fra HobbyTavlen.dk sagde ...

Jeps, Skønt. Hobbytavlen.dk