torsdag den 25. april 2013

Cuba-album.



Endelig blev jeg færdig med Cuba-albummet til Majken, selve albummet har været færdig et stykke tid, men der hørte iflg. instruktionen også en æske til, så den er lavet nu og det hele er fiks og færdig. Der er brugt papir magen til det, det går igen i selv albummet og også det album Merete fik tidligere. Inderst i låget har jeg lavet en lomme, hvor der er puttet bykort i fra nogen af byerne. Bogstaverne på låget er stanset ud af billeder, som vi tog. Dels det præhistoriske maleri v. Viñales, kakaonødder, havet v. Toaflodens udløb og Capitolio-bygningen i Havanna.
Og for dem der tænker, at nu kan det snart være nok med Cuba, så nej, der kommer mere endnu, for det var virkelig en fantastisk tur vi havde, og der er masser af billeder jeg skal have scrappet endnu :-D

5 kommentarer:

Kirsten sagde ...

Nøj hvor fint det hele er, og blev endelig ved, - det er en fornøjelse at se dine lækre rejse-LO'er, så vi vil rigtig gerne se mere.
God Bededags-ferie :-)
(jeg vil lade min "gamle" hjerne koble fra for Cosmic HE-HE)

Margit sagde ...

Sikke et projekt du har haft i gang. Det ser virkelig lækkert ud. God Bededagsferie.

Karina Beck sagde ...

Hvor er det flot!
God Store bededag.

Alfie sagde ...

Hvor ser det bare fedt ud. Og ja man skal da scrappe nogle bestemte billeder til man SELV bliver træt af dem:D

Annette / aka sagde ...

Fantastisk flot det hele......og jeg genkender da det album. Det er bare en fin og sjov måde at lave det på.
Jeg vil da gerne se mere Cuba-layouts. De farver er jo også lige dig, så det er en fornøjelse at se tingene og nogen gange få en lille historie med.
God søndag.