mandag den 1. april 2013

PL uge 12




Uge 12 er færdig, igen en uge der kun fylder en side, både godt og skidt, synes det er lidt irriterende, at en uge ikke fylder 2 dobbeltsider, vil nok bestræbe mig på 2 sider, selvom det jo så tager dobbelt tid :-(  -Jeg forventer, at PL13 bliver rigtig sjovt at se på, når året er omme.
- Faktisk havde jeg 4 kolleger til ost og rødvin om fredagen, men det fik jeg ikke taget nogen fotos af :-/
Om lørdagen var jeg til kontrol med mine linser, og bagefter var vi på Jensens Bøfhus. Vi har indført den regel, at den, der foreslår at vi skal spise ude, bestille pizza el.lign., skal betale, så det var H., der betalte denne gang ! God regel... så er det gratis næsten hver 2. gang ca. :-))
Synes der bliver brugt lidt rigeligt med snefnug ***** - nu må det forår altså godt komme, vi er inde i 2. forårsmåned, men så længe det fryser om natten, sker der vist ikke rigtig nogen fremskridt udenfor. Vi er gået over til sommertid, hvor vi skulle sætte  havemøblerne ud, hmmmm, det må vist vente lidt endnu.
Og i morgen skal vi på job igen, heldigvis napper vi så resten af ugen med ferie :-D  ;-))
God søndag aften.

4 kommentarer:

Charlotte sagde ...

Det er en flot PL side. Og du har helt ret: Alt, alt for mange snefnug for tiden..... HÅBER det snart lysner og vejret bliver varmere.
Hjertestop i Netto - puha - det må have været uhyggeligt at opleve.
Flotte farver du har valgt. Tak for inspirationen.
Og god ferie ... jeg har også ferie denne uge - det er SKØNT!

Karina Beck sagde ...

Flot Project i en dejlig blå farve ; )
Jeg er bevidst gået over til kun en side om ugen og så to, når der sker noget ekstra. Jeg har erkendt, at jeg ikke får taget billeder nok til to. Og så håber jeg, at jeg kan nøjes med kun et album for 2013; )
God aften.

Annette / aka sagde ...

Fin, fin side med de vinteragtige billeder.
Og du oplever da ret mange ting.....

Rigtig god ferie, mens vi venter på foråret.

Kirsten sagde ...

Jeg skulle da lige hilse og sige, at du er ihærdig med dit PL for tiden ;-)
Selvom du nogen gange kun har én side per uge, synes jeg godt nok du får meget med. Jeg er så heldig først at skulle på arbejde om 11 dage, FEDT...
Håber du nyder dine sidste feriedage :-)