søndag den 18. november 2007

Fredag- og søndagsindkøb



I fredags var jeg en tur henne hos Marianne, fordi vi skulle have oprettet en blog til hende. Efter kaffe og rundstykker, scrapsnak mv. besluttede vi at tage på udflugt hen til Multiscrap, ikke fordi vi manglede noget, men vi var i scrapindkøbshumør.
Jeg fandt dejlige turkise bånd, lidt vandsprøjt, 6 forskellige cat eyes i matchende farver samt en puslebriks-punch.
Tror jeg skal bruge mit indkøb til swimmingpool-LO's fra Egyptenturen i sommer.
...
I dag var det rigtig snuskvejr med tåge og dis, lige velegnet for scrap. Men i stedet var jeg på en (pensionist)bustur med min mor til Krusmølle lige uden for Aabenraa. Det er en gammel vandmølle, som nu er ændret til et hyggested, med cafè og på 1. sal et helt stort loft med alt fra vaser, porcelæn, duge, lys til knagerækker og tepotter/krus, virkelig et shopamok-sted for os quinder. Det eneste scrapagtig var nogle bånd, jeg stod længe og overvejede køb af et julebånd med "God Jul", men købet blev ikke til noget ! Den ene halvdel af loftet er på denne årstid omdannet til julestue med alt i nisser, lys og juletræskugler, servietter og duge.
Da vi var nået frem skinnede vintersolen, og jeg ærgrede mig over, at jeg ikke have camera med. Man skal ALTID have sit camera med !!!!
Så var vi selvfølgelig en tur omkring en grænsebutik men til alt held havde vi lige forinden været inde på en kro og få en ordentlig god gang mør oksesteg og hjemmelavet is, og det er en fordel inden grænsehandel, for så er man mæt og køber ikke så meget snalder !

2 kommentarer:

Kirsten sagde ...

Nåhh.. Vi er nok ovre i de blå yndlingsnuancer, hva'... HI-HI...:-)

Lækre sager du har fået købt dig. De passer perfekt til pool-billederne.

Uha, hvordan kan du dog tage afsted uden dit kamera på sodan en tur...? Ej, jeg kunne nu have fundet på det samme, tror jeg. :-)

Det lyder som om Krusmølle er et rigtig hyggeligt sted, måske skulle man tage en tur derind, en gang vi er på vej ned til svigermor.

Dorit sagde ...

Du kan finde den på nettet, og se åbningstider mv.
Doritten