fredag den 30. november 2007

Pakkekalender

Har lige afleveret denne kurv med kalendergaver til min mor. Det er første gang jeg har lavet sådan en til hende og hun blev godt nok også overrasket og sagde: "Hold da kæft" hvilket er gloser, der ellers ikke plejer at komme over hendes læber, og da slet ikke i juletiden !
Det scrapagtige ved dette er, at jeg har kørt tags ud med tallene fra 1-24 på cricutten og sat en lysere farve tag bagpå, så tallet er nemt at se. Desværre kunne cricutten ikke finde ud af (eller måske er det mine manglende evner) at stanse to tal ud på et tag, så tallene fra 10-24 består af 2 tags bundet ved siden af hinanden. Sådan må det bare være.
Hvad der er i pakkerne ? Det er helt almindelige ting, som jeg ved min mor vil få brug for enten her i juletiden eller i løbet af det næste år, så det er lige fra kanel, vanillestang, lidt lækkert chokolade, figenguf til duftende sæbe og en opvaskebørste. I den 24. er der en Mayland-kalender, som hun ellers plejer at få om aftenen (den 24.) og som hun bruger til lidt dagbogsskriveri mv.
Hun skal have denne kurv, fordi hun er så sød og lufte vores hund, når vi er på arbejde og fordi hun har passet vores have hele sommeren.

1 kommentar:

Kirsten sagde ...

Det er en rigtig sød tanke, så jeg kan godt forstå at hun blev glad og overrasket :-)

Hun vil helt sikkert sende dig varme tanker hver enste dag, når hun åbner pakkerne, men også når hun bruger de ting der er inden i dem. :-)