onsdag den 7. november 2007

Håndskrift på LO'erne


L o v e your hAndwriting

To gange har jeg deltaget i Sallys håndskriftskursus på convention i Ryslinge. Det synes jeg har været meget inspirerende, og særlig for mig, som altid har syntes, at det var "for nemt" at skrive i hånden på de LO'er, vi laver. Men jeg må indrømme, at jeg har ændret mening med det efter Sallys kurser.

Ens almindelilge skrift kan jo godt være kedelig, men tænker man lidt over, hvordan man kan ændre sin skrift med forskellige bogstaver, store og små mellem hinanden, forskelligt farvede, skyggelagte mv., så ser det straks mere spændende og levende ud. For vores efterkommere, der forhåbentlig får interesse i at bladre i vores albums, bliver det sjovere at kigge på, når bedstemor har skrevet tekst i hånden.

For at få endnu mere inspiration til at forbedre håndskriften på mine LO'er, har jeg købt den bog Sally udsatte som præmie ved sidste convention. Den giver mange idéer til, hvordan man kan gøre sin håndskrift bedre, så LO'erne blive flotte og mere personlige.

Der følger iøvrigt en trykblyant, en tynd sort ZIG-pen, viskelæder og en lineal med bogen, som er forfattet af Heidi Swapp.

2 kommentarer:

Majer sagde ...

Jeg har også købetden bog, for læææænge sidne. Men af en eller anden grund, så er jeg kun nået et par sider i den.. og så faldt interessen bare...

Glæder mig til at se, hvad du får ud af at bruge ogen :-)

Kirsten Gro sagde ...

Jeg har hørt meget om den bog, så det bliver lidt spændene at se hvad du får ud af den.