mandag den 17. marts 2008

Dejlige fridage venter...

Og hvem har så lige fri HELE påsken ? Det har jeg, og jeg glæder mig helt vildt, fordi der virkelig her den sidste tid har været meget travlt på arbejdet pga syge- og ferieramte kolleger, og når arbejdsmængden er den samme, ja så knokler vi.
Manden er sendt på arbejde, så nu skal der bare damehygges. Hmmm, måske er jeg også nødt til lidt oprydning hist og pist, men overordnet står den på hygge.
Billedet er taget i går: juletræet genbruges altid til fuglekugleophæng, og så står jeg af og til klar med cameraet og "skyder" spisegæsterne. Fik taget 18 billeder, men dette var det mest perfekte !


God Påske til alle scrappere og deres familier !

1 kommentar:

Kirsten sagde ...

Også rigtig God Påske til dig og DIN familie. Håber du kommer til at nyde fridagene. Jeg skal arbejde i dagvagt Skærtorsdag, og har så ellers fri resten af Påsken, det bliver dejligt. Vi tager i sommerhus, hvor vi skal have besøg af ungerne og noget familie fra Mors, og også på familiebesøg derovre. Men der SKAL være tid til at scrappe lidt ind i mellem. :-)