mandag den 3. marts 2008

Nyt medlem af maskinpark-familien

Lige fra jeg tog de første billeder som 10-12 årig har jeg taget mange lysbilleder, og jeg har også en del stående fra en tur, som mine forældre var på til Australien for mange år siden.
Så jeg har egentlig længe haft et ønske om en skanner, der kunne skanne disse lysbilleder over, så man kunne få nogle papirbilleder ud af det, og så.... jeg måske scrappe nogen af dem en dags tid.
Og minsandten fik jeg her til min førselsdag forleden en skanner af min søde mand. Så nu er den blevet installeret og jeg har prøvet at skanne både lysbilleder og alm. netagiver, og det er noget, der dur. Skulle man få noget tid til overs, ja så kan man da altid skanne lidt.
(Og ja, den har allerede fået et hak i låget, men det forstyrrer ikke skanningen, så pyt)

Ingen kommentarer: