lørdag den 29. marts 2008

Ringe scrap mv.

I morgen har Jeanette inviteret til søndagsscrap i Ringe. Vi bliver 5 scraptøser, der bare skal scrappe og hygge på livet løs.
Har næsten lige fået billeder fra Billedbutikken, så nu skal jeg lige have valgt lidt ud. Derudover skal jeg jo også have gjort udfordring 6 færdig, og jeg har også planlagt at lave et enkelt LO til Convention-LO-konkurrencen, så jeg får vist travlt de kommende dage.---------
Heidi og jeg har booket plads til Scrapevent i Helsingborg sidste weekend i april, det glæder jeg mig til, for det var vildt godt sidste år. I år skal vi huske IKKE at tage andet end vores basis-scrappeting med, for vi får jo alt materiale, som vi skal bruge til de 7 kurser. Sidste år slæbte vi vores store scraptasker med, men det kan vi godt spare os. Vi tager af sted fredag aften, så vi bare er HELT klar til lørdag kl. 09.
På Scrapevents hjemmeside er et link, hvor der er anført 13 gode grunde til at komme til Scrapevent. En af dem lyder: For at "Träffa andra likasinnade scrapgalningar" !
Scrapgalninger, ja det er jo det vi er, ikk ?!

1 kommentar:

Pia sagde ...

Ja det er en dejlig hobby, jeg glæder mig også super meget til scrapevent i Helsingborg