søndag den 20. april 2008

Mit første minialbum

Så har jeg prøvet at lave mit første minialbum, det som Majer gav kursus i til convention. Det er godt nok rigtig hygligt at lave, og bliver bestemt ikke det sidste. (Tak til Karin)
Fordelen er, at man kan få brugt alle sine tiloversblevne billeder fra en serie, hvor man har valgt de billeder fra, som man ellers har scrappet. Og så kan man jo få brugt en mængde papir- og pyntrester.
Jeg har lavet et minialbum med billeder fra vores sommerhus. Der er lavet 3 tags, som er puttet ned i de åbne lommer.
Hvis man har været så uheldig ikke at være på Majers kursus, kan opskriften hentes ovre til højre under "Mine Ynlingslinks".
Dog har jeg sat ryg i, da der så er mere hold i albummet:







8 kommentarer:

Pia sagde ...

Ej et fint minialbum, ja man kan godt blive grebet af de der album

Karin sagde ...

Det ser da fint ud Dorit :-) og med ryg og lommer og alting.

Charlotte Ravn sagde ...

Super flot minialbum...din motorbølle ;) Den ser fin ud bilen og hvor er din mand heldig, at han også har fået sig et køretøj og så endda en porche!! lol

Anne Bente sagde ...

wawww for et flot album du der har lavet :)

Unknown sagde ...

Det er da bare så flot det minialbum

Cecilie @ ancema.dk sagde ...

Super lækkert minialbum!

Anonym sagde ...

den er bae så flot!! må se om jeg kan lave sådan en også :)

Charlotte sagde ...

Oj et flot minialbum du ha lavet. Det ser super godt ud. Jeg må vidst lige checke det link ud, som du henviser til. :-)
Du skrev på min blog, at vi er kolleger - så jeg går ud fra du også er lægesekretær ... eller??
Håber du får en god dag.