lørdag den 13. december 2008

Mesh i lange baner...

Jeg har da bare fået 3 hele ruller mesh, det er da helt vildt ! Elsker mesh, så det passer fint og lige i de farver, jeg ka' li'. Der er både mesh i "net" og "dots", super. Tak Princess !



Så kan det rapporteres, at det går fint med Max og Sille, de kan endog ligge og sove sammen. Det kniber mere med den gamle kat og Max, de hvæser stadig af hinanden, og den gamle flygter ved synet af Minimax. Den har åbenbart ikke meget til overs for en babymis. Han er faktisk ved at blive kattekillinge-fræk, så han er da vist ved at være normal.
Go' lørdag til alle !

5 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Lækre mesh du har fået og så i BLÅT ; ) jeg er også vild med at bruge det, især til kort.
Godt at høre at nogle af dyrene er ved at vænne sig til hinanden,
God weekend til jer.

Margit sagde ...

Lækre scrap sager både i går og i dag. Hvor dejligt.
Hav en dejlig Luciadag.

Jeannette Lauridsen sagde ...

Mesh??? Det tror jeg ikke jeg har prøvet før, men det tror jeg da jeg skal til. Det ser super smart ud.
Godt dyrene efterhånden kan enes, så der bliver julefred.
Fortsat god weekend.

Susanne sagde ...

Lækker mesh du har fået og godt at høre at dyrene er begyndt at vænne sig til hinanden

Cecilie @ ancema.dk sagde ...

Ikke dårligt med forskelligt mesh - det er altid sjovt at arbejde med.