fredag den 12. december 2008

Papir til dimserne

Så fik jeg mere papir/karton til alt pynten, som jeg også har fået. Friske farver, tak for det Lillefisk.



Rigtig god fredag aften rundt i scraphjemmene. Nogle skal nok se Disneysjov, nogle lave julekonfekt og en del skal nok til julefrokost, bl.a. min mand, som skal til spisning i skydeforeningen sammen med de andre gamle mænd, hi-hi. Jeg har smurt 5 halve med noget lækkert pålæg + et stykke med ost inkl. vindruer, og så er der kransekage til kaffen. Jeg har pakket 2 gaver ind (ææælsker at pakke ind), som de skal byde på, og på den måde lander der af og til nogle rædsler hjemme hos os, bl.a. sidste år, hvor han kom hjem med en gråglaseret figur af en grisemor med unge på maven, hmmmmmmmmm, I sku' næsten se dem. Havde håbet at tabe den i året løb, men den er hel endnu. Tror måske den skal sættes langt væk i meget lang tid eller gives til et loppemarked, ja det sidste bliver nok enden på den gris !

Ha' en dejlig fredag aften !

1 kommentar:

Cecilie @ ancema.dk sagde ...

Dejligt med papir at lege med.

Hav en dejlig week-end.