torsdag den 18. oktober 2007

Acrylbakker

Af og til roder det jo en del i scraprummet, så nu har jeg gjort en investering, som forhåbentlig kan hjælpe. Til convention havde jeg bestilt 10 acrylbakker hos Anettes Papir- og stil. Jeg sorterede alt mit ensfarvede karton og det er nu lagt på acrylbakker. Men så syntes jeg, at jeg måtte have endnu 10 bakker til mit papir. Det har jeg nu fået og papiret er sorteret og lagt på plads i bakkerne.















Så nu ligger papir og karton ikke længere og roder rundt omkring på hylderne, håber blot jeg kan holde justits...

3 kommentarer:

Susanne sagde ...

Det ser bare godt ud, det er en rigtig god ting ad få papiret lagt i bakker ,der bliver ellers hurtig buk på hjørner m.m.
Lidt misundelig :)

Kirsten sagde ...

Wauw, det er flot, - sikken en orden :-)
Tør man spørge hvad sådan nogen bakker koster?

Misundelig..... NAAAAJJJJ slet ikke, ikke spor.... :-) :-)

Dorit sagde ...

Kan købes hos Annettes Papir og Stil i Randers for 599 kr. for 10 stk. eller via et tysk firma til 45 kr. stykket. Hvis nogen er interesseret finder jeg adressen, men har den ikke lige her og nu.