torsdag den 4. oktober 2007

Convention 6. oktober

Nu er der snart ikke mange timer til 160 scrappetøser mødes til den 3. convention i Ryslingehallen... Jeg har lige været på scraprummet og ryddet op igen-igen og fået pakket til de par LO'er, jeg måske får lavet. Har forøvrigt lige bestilt 10 acrylbakker til mit scrappapir/karton, det må være det, der skal til for at holde orden, så for eftertiden skal der ikke ligge papir og flyde !
Jeg skal deltage i 3 kurser, og være hjælper til de 2. Glæder mig til alle 3, der er noget for enhver smag. Ellers har jeg ikke blandet mig meget i år, der er kommet nye friske kræfter til, og jeg har lige hørt fra Heidi, at kuverterne blev pakket i går, så nu mangler lige at få styr på præmier til konkurrencerne og timelodtrækningerne . Fredag eftermiddag kl. 16 går det løs med opstilling af borde og med ellers at gøre klar til det store rykind lørdag kl. 10. Hvis der bliver brug for det, tager jeg lige en tur til Ryslinge ved aftenstid, men mon ikke Heidi har sørget for hjælp nok. Glæder mig i hvert fald til Store Scrappedag ! See you.............

1 kommentar:

Kirsten sagde ...

Dejligt, at der nu er flere om slæbet i forhold til alt det praktiske.

Glæder mig rigtig meget til i morgen. - Vi ses !!! :-)