lørdag den 21. juni 2008

Nostalgi

Jeg skal i gang med at besvare Kirsten Gros venindespørgsmål, og kom tilfældigt ind på You Tube og yndlingsmusikken fra dengang, som spænder lige fra Deep Purple, Creedence Clearwater Revivial over til denne, prøv lige at høre, jeg får gåsehud. Det er vist min yndlingspopsang:



Og så denne i en noget anden boldgade. Oplevede selv Deep Purple live i Fyns Forum i 1972, fed, fed koncert (måske skulle de billeder jeg tog scrappes !)



Og så lige denne, den er god at gøre rent efter !

1 kommentar:

Kirsten sagde ...

Ren nostalgi, - ja, det må du nok sige. Jeg kan nu bedt gå ind for Deep Purple af de 3 her. Jeg har alle deres gamle LP'plader liggende i en kasse i garagen, suk !!
Jeg var fuldstændig vil med Ian Gillan, og havde væggene dækket med plakater af Deep Purple og ham. Åh, ja - det var dengang..... ;-)