søndag den 15. juni 2008

Scrapdag i 12 timer

Hej.
Så fik vi oplevet endnu en scrapdag i det langelandske, det er altså bare så hygligt. Desværre var det jo ustadig vejr, så vi kunne ikke sidde og spise ude. Til morgenkaffen var det for koldt, til frokost skulle der lige nøjagtig komme en byge regn og til aften spiste vi på den lokale kro.
Indimellem de få måltider blev der godt nok snakket meget, utroligt mange emner bliver vendt sådan en dag, men det er bare sjovt og hygligt.
Jeg tænker tit på, hvor heldigt det er, at man er blevet scrapper, tænk hvis jeg ikke var mødt op til det kursus for snart 4 år siden, så havde jeg ikke kendt alle de skønne scrapkvinder, som jeg kender nu. Jeg er superglad for at kende jer, og hvor har alle en dejlig humor !
Efter kro-besøget kørte vi lige en smut nord ud af Lohals til en god forblæst udsigt, da vi på flere måder trængte til at blive luftet af. Der var en rigtig flot udsigt til Storebæltsbroen, som lige præcis i går lå meget klart ude i horisonten 25 km væk. Det var nok fordi, den havde fødselsdag, blev jo 10 år. Man kunne endda se lavbroen, den plejer som regel at være indhyldet i dis eller tåge.
Da vi kom retur til sommerhuset fik et par stykker af os, der endnu havde et ledigt hjørne i maven, en lille portion is med syltede valnødder og en kafftår. Så blev der lige lagt sidste hånd på LO'erne, før alle scraptingene blev puttet i tasker og poser, og jeg blev ladt alene tilbage. Goodbye, jeg glæder mig allerede til næste gang, og jeg lover, da laver jeg selv aftensmaden...




Normalt er det strengt forbudt at have mad og drikke på scrapbordet, men pga vejrliget blev vi nødt til det, og der skete da heller ingen ulykker. Vi fik laksemousse, og den var go'



Her er da beviset på, at vi også fik lavet noget mens snakken gik !




Mariannes flotte start på et baby-album, som af gode grunde ikke kom op på væggen. (Det var for tungt til at tapen kunne holde)





Indimellem skal der lige ordnes tørre fødder............




Jeg er jo lidt fascineret af den bro... bare jeg ikke skal op og køre på den. Som sagt ligger 25 km væk, men sås tydeligt i aftes.

4 kommentarer:

Karin sagde ...

Nøøøjjj, det ser hyggeligt ud :-) akkurat som når Mafiaen er i sommerhus ;-)

Majer sagde ...

Det ser da d til at have været en rigtig hyggelig og produktiv scrappedag :-)

Heidi Jensen sagde ...

Tak for sidst, en meget hyggelig dag. Men arm havde det ikke godt næste dag. Og om natten var det maven der var gang i ..... sikke noget mad. Kan ikke anbefale Lohals kro !

Men helt sikkert en dejlig dag !

Charlotte Ravn sagde ...

Hvor ser det hyggeligt ud, de sommerhusture er jo bare guld værd! Jeg kan sagtes forstille mig hvor meget i fik kneveret, jeg har jo haft fornøjelsen af jeres selskab flere gange ;)
Dejlige layouts du fik lavet og du tager jo altid nogle skønne billeder!