tirsdag den 17. juni 2008

Tagged

Jeg er blevet tagged af Karin og Kirsten Gro, 5 spørgsmål og svar:

Hvad lavede du for 10 år siden:
(det ku jeg da ikke huske, så var lige henne og kigge i kalenderen)
Arbejdede på medicinsk afdeling på Faaborg sygehus.
Gik en del til øjenlæge med mit venstre øje, som jeg i nov. 07 havde fået transplanteret en ny hornhinde på.
Min hobby dengang hed patchwork og jeg syede en del og gik på kurser.
Kørte mine piger til ridetimer og arrangerede ridestævne på vores mark.

5 ting på to-do listen i dag
Huske at være på arbejde kl. 8-15.
Ind omkring Brugsen og købe frugt.
Ringe til forsikringsmand.
Få ryddet mine scrapsager fra i lørdags på plads
Aftensmaden.
(Pyha, det var vist kedeligt)

Snacks jeg kan lige:
(Det var nemmere hvis jeg skulle skrive dem jeg ikke kan li)
Flæskesvær
Popcorn
Oliven
Colavingummi
Nathuer (Buggles)
Bølgechips
Nachos
Chilimajs
Mørk chokolade
Toffeefee
Mørk Bounty bl.a.

Ting jeg ville gøre, hvis jeg var milliardær
Allerførst sige mit job op.
Give halvdelen til de fattige børn i verden, så de kunne komme i skole og få uddannelse, så de kunne blive i deres egen kultur og få et lykkeligt liv som os andre.
Købe mig til et privatkursus i foto hos Casper Thybjerg.
Købe et hus til min mor.
Rejse en tur til Galapagos igen.
Rejse til Australien og snuppe en del af de små øer med Fiji og Tonga.
Også gerne de Caraibiske øer, Dansk Vestindien og ja, mange steder.
Rejse til Hawaii og besøge Richard Chamberlain.
Ansætte en til at lave (slanke)mad og gøre rent.
Købe mig en cykel med 7 gear.
Invitere alle scrappigerne på scrapweekend på D'Angleterre.
Hvis der er mere tilbage, så skulle resten deles i 4 til hver af os her i familien og lidt til dem, der ellers trænger.

Steder jeg har boet
Rønne, Udbyhøj, Randers, Helsted, Hjallese (Odense), Svendborg, Ø. Skerninge.

.........................................................
Jeg giver spørgsmålene videre til:
Kirsten Kimic
Susanne Meltesen og
Pia Bau

---------------------------¤------------------------------

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Hi hi det var herligt at læse lidt om DIG :O)