lørdag den 5. juli 2008

Ny sommer-header

Synes jeg skulle lave en ny header, nu da sommeren har holdt sit indtog.
Headeren ligner vist noget af en skovtur... og stadig kan jeg ikke finde ud af at få den til at fylde hele bredden.
Jeg har ellers formået at få ryddet op i mit scraprum, selvom jeg kom til at begynde på headeren, inden jeg gik i gang med støvsugningen, men jeg har det nu en gang så'n, at det er sjovere af scrappe, end det der med støvsugeren, det kan man jo altid gøre !
Nogen vil måske synes, det er underligt at sidde inde og scrappe i dette for nogen skønne vejr, men når det er så varmt, har jeg det altså bedst indendøre med vinduerne på vid gab, så det lufter lidt.

3 kommentarer:

Anne Bente sagde ...

super flot header du har lavet, og jeg har det som dig, jeg orker heller ikke varmen i alt for lang tid :)

Pia sagde ...

Flot header du har lavet, ja scrappe er da bedre end at sidde i varmen og svede

Kirsten sagde ...

Tillykke med den nye header, - den er blevet rigtig flot. ;-)