torsdag den 8. april 2010

Mit yndlings(scrap)blad

Jeg er med i SS club 2010, og her mens jeg har ferie, har jeg besluttet at tage billeder hver dag, og virkelig få skrevet dagens begivenheder op i min dagbog.
Billedet i dag vil jeg gerne dele med mine scrapmedsøstre, for det er mit yndlingsscrapblad, der dumpede i postkassen. Jeg er totalt top-tosset med det blad, der er virkelig scrapguf i. Ganske vist er bladet hollandsk, men efterhånden synes jeg godt, jeg kan læse en del af det, og billederne er jo det vigtigste.



Prikker og syninger, det er lige mig !


Der er inspiration til fede detaljer, her lægger jeg mærke til brugen af piberensere og mini-alfabeterne, som er blevet moderne igen.


En af artiklerne hedder: "hjemmelavede blomster er hotte", og her er et eksempel:


Det blad går jeg ombord i Mette Vuns !

2 kommentarer:

Margit sagde ...

Ej, hvor ser det blad spændende ud!!
Jeg er en tosse til udenlandske blade men her er det jo ledsaget af super gode fotos...
Rigtig fine idéer.
De blomster er da for søde og ser nemme ud... det må prøves.
Tak for inspiration, Dorit. :o)

Linda sagde ...

Tak for sidst:-) håber at se jer tre hos UnikScrap igen til en af scrappeaftnerne:-)
Det ser rigtig lækkert ud det blad, blomsterne er da for fede...;-) dem må jeg da vist prøve af.
Ha en super aften.

scrappeknuzz Linda