fredag den 11. december 2009

11/31

Hjemme fra juleindkøb, hold op hvor er der mange mennesker i butikkerne, og det bliver sikkert kun værre !
Nu mangler jeg kun et par småting, så kan julen godt indfinde sig.
Jeg var på besøg i vores lokale Fair Tradebutik, de har så meget spændende og anderledes. Købte disse søde engle, de er lavet i Bangladesh af fattige kvinder, som jeg nu har støttet, så de kan lave endnu mere fair trade.
Kruset var et jeg fik i pakkekalenderen på jobbet, det er lilla selvom det vist ser sort ud.



Er de ikke bare søde:



Have a nice evening !!

3 kommentarer:

Charlotte sagde ...

De engle er virkelig søde! Godt køb - og dejligt at støtte et godt formål samtidig!
Kan også rigtigt godt li kruset. :0)
Jeg håber du får en dejlig aften her d. 11. december.

Karina Beck sagde ...

Det er nogle søde engle. God ide med en fair trade.
God 11. december til dig.

Kirsten sagde ...

De engle er rigtig søde, hvor store er de?
Det er da en god kalendergave at få. Lilla er en dejlig farve :-)

Her hos os må Julen gerne vente noget endnu med at indfinde sig ;-D
Jeg har dog fået købt de 2 første julegaver i dag, så nu er jeg da i det mindste i gang :-)