tirsdag den 29. december 2009

29/31

Dagen er gået med at sove længe, indkøb til den 31. og lidt oprydning. Jeg har (allerede) bestilt rejsekataloger, et af dem kom ind ad døren i dag. Lige nu bliver der snakket rundtur i Norge, her er et foto fra Geirangerfjorden, hvor man kan komme på sejlads, det tror jeg faktisk godt jeg kunne overtales til... det ser da flot ud. Nogen der kender til rundtur i Norge ?



Nu da sneen er smeltet og solen skinner, skulle man måske lige mindes:

Billedet har Majken taget i Århus den 16.12., træ i haven, hvor hun bor.

Det har vist frosset en del i nat (vores termometer led døden sammen med de gamle vinduer), så der kom fint rim på tagpladerne:


I morgen skal jeg på arbejde, mens H stadig har fri, nogen skal jo ud og tjene til livets opretholdelse !

4 kommentarer:

Pia sagde ...

Nej kender ikke til rundture men ture til varmere lande kender jeg der bedst kan li' sol og varme. Du og din familie ønskes et godt og lykkebringende nytår.Vi ses i 2010
knus Pia

Anonym sagde ...

SUUUPER flotte billeder!!! Den Norgestur lyder spændende...fotoet fra rejsebrochuren siger da at du MÅ afsted :O)

Anonym sagde ...

SUUUPER flotte billeder!!! Den Norgestur lyder spændende...fotoet fra rejsebrochuren siger da at du MÅ afsted :O)

Margit sagde ...

Ja... vi har (også)rejst i Norge - men ikke på fjordsejlads. Jeg holder rigtig meget af Norge (Vi har kørt fra syd til Nordkapp). Sommeren i Norge har kun én fejl:
Vejret er ustadigt!!!
Vores valgsprog på turen var:
Her er da smukt - bare det ikke regnede (fnis).
Og der ER SÅ SMUKT.
Tak for din søde kommentar til Sofie. Det varmer ;o).
SES