fredag den 18. december 2009

18/31

Så er man kommet hjem fra en 17-vagt og har kørt manden til julefrokost i skydeforeningen inkl. 3 pakker, som de holder auktion over. Skal hente ham igen og køre 2 andre hjem, sådan har det været i mange år, the same procedure as every year !
Derfor har jeg bestemt, at det er i aften, jeg lige skal have lavet 1-2 julekort, det er særligt udvalgte, der får dem, hæ-hæ ! Håber ånden er over mig, ellers må de jo have et "almindeligt".
.
I mit julepakkekalender var der en sød nissedreng, han får nok en plads på julebordet.
Dekorationsbåndet er fra julepakken i går; selvom farven ser sort ud, er det altså nærmest vinrødt.


Forresten har jeg fået ny kat:


Den er af porcelæn og kun 3½ cm høj, det er en broche lavet af Rosina Wachtmeister og hendes katte kan man også købe på plakater, kort, krus mv., jeg er helt vild med hendes missetegninger. Det må være julegaven til mig selv !

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Sikken en smuk broche...jeg er selv indehaver af 2 billeder af Rosina :O) Kør nu forsigtigt i aften/nat/morgen når mændene skal hentes!

Kirsten sagde ...

Hvor er den broche sød. Du bliver da så vældig fin med dine nye smykker ;-)
Mændene er nu heldige at have chauffør på, men det er nok også nødvendigt efter sådan en julefrokost.
Som Christina skriver, - kør forsigtigt, de melder mere sne :-)

Mutte sagde ...

Det er en flot kat, og en kær nisse

Margit sagde ...

Altid godt at gi' sig selv en julegave... så ved man den ikke skal byttes ;o)
Lyder som du forkæler de mænner... Håber det gik godt...jeg er overrasket over hvor meget sne der stadig ligger på vejene...