onsdag den 30. december 2009

30/31

Forleden fik jeg et par nye reoler til scraprummet, og det er lækkert at få ryddet op og sat i orden, der mangler dog stadig liiige et bordhjørne eller to...

.
Her i julen, hvor tøserne var hjemme, lagde de billeder over på en DVD fra deres tur til Sydfrankrig, Perpignan, en flot borg og et sted ved en flod samt gensyn med gården i Catalonien, hvor Majken opholdt sig sidste efterår. Der er en masse flotte billeder, nogle skal jeg da bestemt have scrappet. Herligt at jeg får "adgang" til alt det fotomateriale. Og underligt nok får de taget nogle billeder, som jeg selv ville ha' taget...

...
I morgen er det arbejde fra 7.45-12.00, så er der igen et par dejlige fridage.
Ha' en dejlig aften !

3 kommentarer:

Kirsten sagde ...

Skønne billeder som tøserne har taget, og de egner sig da bestemt til at blive scrappet. Hvordan går det egentlig med Marokko-projektet?

Hvor har du fået en masse dejlig hyldeplads, og sikken en orden. Uha, jeg kunne også godt trænge til at gå mine ting igennem. I første omgang skal jeg have pakket lidt til de næste par dage, hvor jeg regner med at jeg skal have kigget på et par halvfærdige projekter.

Rigtig Godt Nytår til dig og H.

Karina Beck sagde ...

Dejlige billeder fra Frankrig. Jeg får jo helt lyst til at rejse.

Jeg vil også have et scrappeværelse. Misundelig, misundelig, misundelig. Hilsen fra mig, der scrapper og roder i hele stuen. Til stor ærgelse for både manden og mig selv...

Margit sagde ...

Nøøøøjjjj... lækre billeer fra Frankrig ;o)
Det bliver spændende at se hvad du får scrappet ;o)