fredag den 25. december 2009

25/31

Så er julen overstået for mig, det er blevet regnvejr og det meste sne er hurtigt væk. Men for mig har det været hvid jul i år, ligegyldig hvad statistikken siger.
Om lidt kører vi over til farmor til julefrokost, spise, spise, spise.... I år er det heldigvis besluttet at vi IKKE skal have suppe m. peberrodskød til aften, for ingen kan klemme mere ned, når julefrokosten har lagt sig til rette.



Sådan et snuskvejr er det rarest at kigge ud på, synes Max, og menneskene synes egentlig også der er bedst inde ved brændeovnen.
God dag til alle !

6 kommentarer:

Charlie sagde ...

God julefrokost - nu er det vel ikke fordi Max er skuffet over at være ladt tilbage han sidder der - ser lidt sådan ud syn's jeg - men jeg har også en blød plet med katte. =0) FEDT du også har lyst til at blogge videre året ud - Vi ses.

Anonym sagde ...

Glædelig jul til dig, Dorit! Hvor er det et flot billed af katten..det mijaver da på at blive scrappet :O) Rigtig god julefrokost og pas på ikke at få mavepine.

Anne Thormose sagde ...

Super skønt, og fredfyldt billede. ;o)

Glædelig bagjul og jeg håber, du får et par rigtig dejlige og afslappende juledage.

Olivia sagde ...

Hej Dorit.

Rigtig glædelig (bag)jul til dig, kære Dorit. Jeg håber du får en dejlig jul med afslapning - måske lidt scrap?? - og tid til at nyde fridagene. Vi ses til scrap et sted i DK i 2010!

Anne Bente sagde ...

Lige en forsinket julehilsen, jeg vil ønske dig en rigtig glædelig jul.

Margit sagde ...

Til lykke med præmien hos Charlie...
Herligt at du også blogger videre... nej, vi kan SLET ikk' la' vær'... (fnis)
Idag er det os der skal have hele famien ind ad døren, så i morgen er der nok mere ro på.
Juleknus til dig fra mig