onsdag den 2. december 2009

2/31

Så går den 2. decemberdag på hæld. Jeg nød rigtig månen, da jeg kørte på arbejde til morgen, den var fuld og himlen var helt klar og frostagtig, noget helt andet end de mange plaskvåde dage, vi har haft.

Dagens foto skal være af min færdigtrukne julesnaps:



Består af en øko-appelsin (for at undgå overfladebehandling), som er prikket med 40 huller, 40 stk. hugget sukker, 40 kaffebønner, 1 stang vanille og 1 fl. vodka, trækker i 40 dage, og voila en drikkeklar julesnaps, nemt ik' !
Havde tænkt at tage den med til farmors julefrokost, så vi kan få en tår til osten. Jeg må nøjes med at dufte til den, for man må jo ikke få spurt, når man er på DDV.
.
Nu vil jeg gå ud og tage et billede af den fulde måne !

5 kommentarer:

Kirsten sagde ...

Øjj, din snaps lyder god ;-D
Det var også det dejligste, klare vejr herovre til morgen, - det frøs 7,5 grader, - godt man har garage, så man ikke skal ud og skrabe is om morgenen ;-D

Margit sagde ...

Det lyder som en fin snaps...
Vi havde også en KANON flot tur hjem fra Roskilde igår. Med Månen hængende over os fuld og rund... nøøøøjjjjj hvor var det flot!!!

Charlotte sagde ...

Flot flaske du har hældt snapsen i.
Jeg kan ikke selv lide snaps. Og nej, man må ikke få sprut på DDV.
Ja fuldmånen er super flot! Håber vi får dine billeder at se.

Karina Beck sagde ...

Jeg kan ligefrem dufte den snaps. Glæd dig ; )
Tror du forresten at sådan en kan blive for gammel. Min er flere år..

Cecilie @ ancema.dk sagde ...

Jeg drikker ikke en gang snaps, men det her lyder lækkert. Og heldigvis kan man altid nyde duften.

Hav en dejlig 3. december.